divendres, 13 de desembre del 2013

NOTA DEL MIQUEL.

Hola amics i amigues, 

Els meus blocs ESCRIT DES DEL BERGUEDÀ I INDRETS D’ESCRIT DES DEL BERGUEDÀ em veig forçat per uns dies donar-los un breu descans. 

Aquest cop no ha estat un virus informàtic que hagi trasbalsat el meu ordinador. Més aviat, l’atac ha estat més profund, una bactèria ha fet emmalaltir un xic el meu organisme.  

No és cap cosa d’importància, (febre, malestar, somnolència, etc.) però he pensat descansar uns dies i aprofitar, sempre hem d’aprofitar, els temps per una i mil tasques complementaries a la meva afició.  

Per tant si no hi ha res de nou el primer dia del nou nat 2014 serè altre cop amb vosaltres.  

MENTRE: US DESITGEM  

UN FELIÇ NADAL 2013
 
UN PRÒSPER I VENTURÒS 2014

M. Rosa i Miquel.
Berga, 13/12/2013.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada